♥ Nailart ♥ Make - up ♥ Fashion ♥ Lifestyle ♥

zaterdag 8 oktober 2011

Music of the Moment - Nick & Simon


Hier een artikeltje over de muziek die ik op dit moment aan het luisteren ben. Alle liedjes zijn van Nick & Simon. Ik vind hun liedjes altijd hele mooie betekenissen hebben. Ze kunnen goed zingen, en zien er ook nog eens goed uit. Ik ben de liedjes van Nick en Simon weer gaan luisteren toen ik ze bij The Voice Of Holland zag.




Nick & Simon - Hoelang


Nick & Simon - Kijk Omhoog


Nick & Simon - Te Jong


Nick & Simon - Steeds Weer


Nick & Simon - De Spaanse Duif


Nick & Simon - De Soldaat



Nick & Simon - Verloren


 Wat is(zijn) jullie favoriete liedje(s) van Nick & Simon?

3 opmerkingen:

  1. Ik ken het, ik vind 'Kijk omhoog' een mooi liedje, 'De soldaat' ook. Ik ging ze inderdaad ook weer luisteren toen ik ze bij de voice zag (:

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hou niet zo van nick en simon, maar leuk dat jij het wel leuk vind! :D

    BeantwoordenVerwijderen